Skargi i wnioski
SKARGI I WNIOSKI
-
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
-
W razie zgłoszenia skargi lub wniosku ustnie, przyjmujący zgłoszenie sporządza protokół, który podpisują wnoszący skargę lub wniosek i przyjmujący zgłoszenie.
-
W protokole zamieszcza się datę przyjęcia skargi lub wniosku, imię, nazwisko (nazwę) i adres zgłaszającego oraz zwięzły opis treści sprawy.
-
Przyjmujący skargi i wnioski potwierdza złożenie skargi lub wniosku, jeżeli zażąda tego wnoszący.
-
Odpowiedź udzielana jest w okresie 30 dni od dnia wpłynięcia skargi lub wniosku.
-
Skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Skargi i wnioski przyjmuje w sekretariacie p. Żaneta Witek
Skargi i wnioski rozpatruje Wojewódzki Konserwator Zabytków lub jego Zastępca w każdy poniedziałek w godz. 9.00-10.00 i 14.00-16.00
Szczegółowe wytyczne dotyczące rozpatrywania skarg i wniosków są zawarte w Rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków z dnia 8 stycznia 2002 roku (Dz.U. 2002 Nr 5, poz. 46) – do wglądu w pok. 7
- Szczegóły
- Administrator
- Odsłony: 1213